Hej och hallå

Är lite trött just nu, kom precis hem från jobbet. Hade tänkt att gå ut och gå en liten sväng nu när jag kom hem men det är så jobbigt kallt ute så jag tror jag skippar det. Känns som att det är mycket kallare ikväll än vad det var igår.
I förrgår fick jag paket från posten och likaså idag. Så nu äger jag bland annat både en...

sådan här...

och ett par sådana här..m.m!

Igår träffade jag Amy. Hon ska på träningsläger imorron, till danmark. Det hade jag också velat. Träningsläger var alltid så kul! För någon vecka sedan när vi var på inflyttningsfest hos zetti så träffade jag en tjej där som pratade om Gothia cup. Vi var ju aldrig med där när jag spelade fotboll och när hon pratade om det så kände jag bara att jag önskade att man var 15 igen så man kunde tvinga sina tränare att åka till göteborg. Det verkade så jävla kul, förstår i och för sig om hon hade extra roligt eftersom dom gick till final..men även om man inte hade varit så duktig så hade det ju iaf varit kul. Dessutom idag så pratade vi om att sälja jultidningar, att man ändå tjänade rätt bra pengar på det. Och de fick mig att längta tillbaka ännu mer, såhär i efterhand känner jag att jag slutade med jultidningar förtidigt. Det var ju så lättförtjänta pengar + att man fick massa prylar typ tv-apparater o sånt. En på kille på jobbets son fick ett Wii nu i år! Det hade jag också kunnat sälja jultidningar för att få haha =)

Nej nu pallar jag inte underhålla er mer, nu börjar det kurra i magen ;-)

Have it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0