Jag vill ha löööööön!

Nu får lönen gärna komma snart.. Har inte satt undan några pengar nu på 2 månader utan jag har spenderat hela lönerna, känns inte så bra såhär i efterhand. Jag som alltid brukar vara så duktig och spara lite pengar.. Det är ju det som är anledningen till att jag har kunnat köpa så mycket nya möbler till denna lägenheten som jag har gjort.
Känns som att det kanske inte kommer att bli så mycket sparat den kommande månaden heller med tanke på alla julklappar som ska inhandlas, jag ska klippa och slinga håret, jag ska på massage och vi ska ha personalfest och då finns det ju en liten risk att lite pengar försvinner (med fylle-mat å sånt menar jag..hehe=)) Dessutom ska jag till tandläkaren imorron..SUCK!!

Jag pratade med Amy innan och vi snackade om vår kommande utlandsresa (vi ska till danmark minsann, ja och tyskland också för den delen ;)) och det ska bli jäkligt kul asså!! Fan vad jag längtar efter att bara få lite semester och komma ifrån vardagen lite..ska bli gött som tusan! Jag längtar, längtar, längtar, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0