Min tandläkare är död..

Var hemma hos svärmor ikväll & åt. Då fick jag reda på att min tandläkare är död. Jag hann visserligen aldrig gå till henne men tanken var ju att jag skulle byta till henne och skulle bli kallad dit nu i november. Men hon hade tydligen dött i cancer för snart tre veckor sedan.. Hon hade även gått i samma klass som Oskar, hon var ett år äldre än honom, alltså bara 27 år gammal. Obehagligt!

Hugo var också hemma hos svärmor, han kom hem från Norge idag. Har inte sett honom på sjukt länge kändes det som men ändå är det bara några månader. Träffade även peter klöver, han skulle tydligen flytta till london o bo där i 2 år.

Förövrigt har jag varit på massage idag. Lånade pappis bil. Snart farsdag också, får väl gå på stan imorron och leta efter något skoj till honom.

Jajja nu ska jag dricka upp min baileys. Just nu lyssnar jag på J-Kwon - Tipsy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0