Mor-och-dotter-dag!

Kvart i 10 imorse hade mamma skickat ett sms till mig för att fråga vad jag skulle hitta på idag. När jag vaknade en kvart senare skickade jag tillbaka. Inget svar. Då ringde jag upp. Inget svar. Några sekunder senare ringer mamma upp. Hon undrade om jag ville följa med henne till IKEA. Självklart ville jag det! Trots att jag redan varit där så många gånger i år, 2 gånger den senaste månaden t ex. Men det är alltid kul. Och det är alltid kul att umgås med mamma. Att hon sedan bjöd på middag var bara ett litet xtra plus i kanten. Tyvärr så var allt mamma skulle köpa slut, tråkigt! Men jag däremot köpte tavlan som jag kollat in dem senaste gångerna vi varit där, men inte kunnat köpa p.g.a att vi inte haft plats i bilen.
Så här såg den ut:

Förövrigt blev det inte så mycket. En vit lampskärm som jag hade tänkt att hotta upp, och 12 snapsglas. Vi hade ju inga snapsglas, eller jo det hade vi, vi hade några absolut-snapsglas men dom är försvunna. Men men nu har vi andra..

Jag har pratat med zetti idag. Det var kul, hon berättade om hennes fylleslag på företagsfesten..om inget annat så förgyllde det min kväll!
Nu känner jag inte för att skriva mer, jag ska jobba mellan 9-19.30 imorron så nu ska jag nog gå och lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0