Nu är det klippt igen..

Jepp, har varit ledig idag.. Gick upp vid 9 men känns ändå som att jag inte har hunnit med någonting ;) Men den största delen av dagen har jag ju tillbringat med mamma! <3 Vi började med att ta en fika, alltid nice =) Sen åkte vi till hässlehåla för att köpa en top som jc i kristianstad lagt undan till mig där. En lila o fin, hade den här i stan också men bara i stl L.. Men det löste sig ändå, så nu har jag bara dilemmat kvar att välja om jag ska ha den lila toppen eller ett rött linne på mig på morgondagens personalfest (julfest)... Jag passade även på att springa in på kicks och köpte en concealer (som jag trodde var 50 spänn billigare än vad den visade sig vara när jag kom hem o kolla kvittot..men men), ett nagellack och en bodyglitter-grej =) Sen var vi inne på h&m och shoppade bh:ar, och tights och sådana nödvändiga men tråkiga saker.
Sen var det dags att dra hem, hann sätta mig lite i soffan och testa det nya nagellacket o så.. Sen var det dags att bege sig till Pink. Tanja tog hand om mig som vanligt och jag är nöjd med resultatet. Visserligen är jag ett örhänge och 800spänn fattigare men ändå nöjd =) Jag har inte så mycket att säga till om hos henne, hon gör lite som hon vill med både klipp o färg men det blir ju bra. Jag blev bara lite chockad när hon tvättat av slingorna och jag var så ljus!! Men hon sa att det blev precis som hon ville för hon tyckte att jag skulle vara lite ljusare.. Vet bara inte vad kollegorna ska säga nu, dem brukare ju kalla mig blondie i vanliga fall och nu lär jag väl blända dem =))

Hade velat sola en runda också. Hade verkligen behövt det, tycker att det känns som att jag bleknar bort vid denna årstiden..Men jag gissar att jag inte är ensam om att känna så. Men tråkigt är det, har man en vi tröja på sig så ser man ju inte var halsen börjar o slutar haha :)

Här kommer en bild från gårdagen och en från just nu.. Lite före och efter..

Bländad av blixten.


Nyfriserad.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tjusigt!

2008-11-29 @ 09:47:42
URL: http://sesajlia.blogg.se/
Postat av: Lotte

Det blev skitsnyggt! :)

2008-12-01 @ 13:23:51
URL: http://lottenordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0