Palla-Ostfralla....ööööhhhh.........

Okej jag har lite damp idag. Och förutom det har jag nån störig ryckning i ena ögat.. Ah det går bara utför asså...
Sitter här ensam hemma. Oskar är ute o ränner. Vad fan ska man göra egentligen?? Igårkväll trodde jag att jag skulle få en mysig hemma-kväll framför tv, jag tände lite ljus och allt (även om man jag var själv) men istället somnade jag, det dröjde fan inte en halvtimme från det att jag satte mig soffan tills dess att jag sov.. och jag som hade tänkt titta på bonde söker fru, men jag vaknade när det var typ 3 min kvar av programmet, försökte öppna ögonen, lyckades öppna dem tillräckligt mycket för att uppfatta att det nästan var slut och sedan somnade jag igen.. Sen vaknade jag igen tio över tio, då hade oskar släckt ljusen. Sen pallrade jag mig upp ur soffan o gick o la mig i sängen. Men då kunde jag fan inte somna..somnade inte förrän två timmar senare och under den tiden fanns där ett litet tag då jag starkt funderade på att gå ut och lägga mig i soffan igen för att se om jag kunde somna där igen istället, men det orkade jag inte.. Jag undrar lite vad detta betyder, att vi har en för skön soffa kanske??

Och nu vill jag inte gå och lägga mig, jag vill inte titta på tv, jag vill inte ut o gå...jag vill bli underhållen!! Men det finns här ingen som kan göra..suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0