Sunday bloody sunday....

Fan vad man kan bli trött på saker och ting. Och på människor.
Har jobbat idag, sen hade jag en grej bestämd efter jobbet. Detta hade jag ställt in mig på och planerat efter, hade t o m ändrat på min lunch bara för det som var planerat med den här människan. När jag sen hade slutat och sitter i bilen på vägen hem så tar jag upp mobilen för att ringa och säga att jag är på väg. Då ser jag att personen skickat ett sms (!) en timme tidigare och skrivit att det inte blir något av väldigt svaga orsaker.. Jag som hade sett fram emot detta och nu istället är hela resten av mig dag förstörd... Jag blir så jävla irriterad på sånt här!! Man kan fan inte skicka ett sms en timme innan det att man egentligen skulle ha setts och skriva att man inte orkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det funkar inte så!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Störigt..

2008-11-16 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0