Beroende

Jag är väldigt glad att äntligen kunna utnyttja internet igen. MEN. Jag tror dock inte att det är bra för mig. Det hade inte gått mer än 1- max 2 timmar från det att internet var tillbaka i lägenheten igen tills dess att jag hade klickat hem nya kläder för exakt 1246kr. Plus frakt. Och då har jag fortfarande ett paket kvar från h&m som jag väntar på, plus att jag ska få fakturer från ytterligare 2 andra paket från h&m.. Det är jobbigt att det är så sjukt lätt att bara sitta och klicka på lite saker på nätet och sedan få det hemskickat direkt till dörren ungefär. Och då har jag ändå inte köpt dem grejor som jag verkligen hade behövt. Nämligen ett par nya jeans (orkar inte leta längre, vet precis vad jag vill ha för modell o färg men den verkar tydligen inte tillverkas), en jacka (lite halv-lång och hel-varm!) och ett par nya stövlar! (det tycker jag faktiskt att jag behöver, eller åtminstone förtjänar, hittade ett par jag ville ha också men dem gick loss på 1300kr så njaa..) varför kan inte jag vara en av dem som hittar stövlar jag tycker är snygga på typ skopunkten eller din sko??

Och innan idag kollade jag lite på Apples hemsida. Jag VILL ha en ipod nano. Och en shuffle! Shuffle är så små, söta och praktiska. Problemet är bara att där inte är någon display på dem, annars är dem billiga 429kr=rena fyndet!
Plus att jag insåg idag att vi hade "behövt/jag vill ha" en ny kaffebryggare, en svart. Och en ny micro, också en svart som även tar lite mindre plats. Synd bara att en sådan micro kostar 2 000.. Julklapp, någon?


Isn´t she a beauty?

Kommentarer
Postat av: Din svägerska

Ojoj Hanna, det var bara dyra julklappar det:) då får vi hoppas att tomten tyckt du varit snäll i år:)

2008-11-01 @ 10:48:29
Postat av: Hanna

Det är jag alltid Anny! Jag har kommit på en grej som jag tror du också hade önskat dig och den är också dyr =)

2008-11-01 @ 21:18:10
Postat av: Anny

Jaså vad kan det vara då? Är det dyra saker så är mina öron öppna:)

2008-11-07 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0