Ikea var det ja..

Idag har jag, älskling, bror och svägerska varit på IKEA! Verkligen kul att dem gjorde oss sällskap!! Vi hittade lite saker (det gör man väl alltid?) men det som jag mest av allt åkte dit för fick jag inte med mig hem..stor suck!
Jag kände att vi verkligen behövde en (minst) hylla att ha i 3:e rummet, som man kan ha pärmar och dokumentsamlare och annat vuxet i. Men den som vi ville ha och bestämde oss för var slut på lagret. Så även en cool bok som vi betsämde oss för att köpa till Zetti som en del av hennes inflyttningspresent. Tavlan/tavlorna som jag ville ha var så stora att vi inte hade fått plats med dem i bilen, därför blev det ingen tavla till vårat vardagsrum heller. Däremot så har vi en tavla (den enda vi har) i hallen och där var plasten repad, så därför köpte jag en helt ny ram till den. Och när jag kommer hem och ska byta, nog fan spricker den nya plasten då! Och tillråga på allt så sparkar jag i foten i toadörren så det börjar blöda på tån! Knappt hopplöst allting kändes då!!

Men man får väl glädjas av det som vi lyckades få med oss hem. Helt dessutom. Vilket var ett skrivbord.. SÅÅÅ skönt att slippa datorn i vardagsrummet!! Och dessutom en matta (lite oväntat) som istället får flytta in i vardagsrummet.
Dessutom får man ju alltid med sig lite småsaker, bland dessa hittar vi idag en magnettavla som ska sättas upp i 3:e rummet så man kan hålla koll på viktiga saker, en papperskorg, flera dokumentsamlare, ett microlock och lite annat..

Vårt 3:e rum kommer ju att bli värsta kontoret nu hahaha :-)

Dessutom har vi precis nu varit hemma hos marcus o anny och käkat varma mackor & kollat på "ensam mamma söker", det kändes som en bra avslutning på dagen...

Dagens låt: Robyn - Be mine =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0