Utmanande..

Eftersom cissi (http://sesajlia.blogg.se) hade utmanat mig så får jag väl ta mitt uppdrag på fullaste allvar ;)

Vilken blogg besöker du allra först när du loggat in?
Först kollar jag lite på min egen blogg sen kollar jag rundor lite på olika..

Vad har du för klädstil?
Varierande. Ibland vill jag ha trenchcoat o snygga jeans. Ibland vill jag ha baggy byxor o sneakers. Men just nu älskar jag allt som är stickat (nästan iaf), med leggings till blir det underbart. Och mina absoluta favoritplagg är mina skinnstövlar, min skinnjacka och min sjalfamilj som bara ser ut att föröka sig hela tiden =)

Vilken artist beundrar du mest?
Ohh, tuff one. Kan inte komma på att jag verkligen beundrar någon artist direkt.. Finns dock många andra jag beundrar som är lite mer okända...

Vilken resa är den längsta du gjort?
Det måste vara när vi var i Egypten 2006.

Vilken dryck nyttjar du allra mest?
Vatten kanske.. Men varmchoklad m. grädde blir en stark tvåa ;) Sååå gott när det är kallt o regnigt!

That´s it!

Dagens låt, vet att den är uttjatad men den är ju så fin; Takida - Curly Sue

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, jag vet. Men den resan var inte lika lång :) På den resan jag nämnde i bloggen så glömde jag och mamma våra luftmadrasser, så vi fick sova på bar mark i mer än en vecka. Så det var den längsta resan jag nånsin gjort.

2008-10-08 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0