En helt vanlig tisdag...nej fan det är ju bara måndag!

Blev lite besviken idag, trodde att man verkligen skulle få SE jojje på tv i kvällens Outsiders som handlade om supermammor. Jag skymtade bara honom en gång och det var inte mycket, man såg ju mer av hans brossa och hans andra brors bil! Smått besviken där ja!

Förövrigt har Amy varit här ikväll. Och Oskar hade maten klar när jag kom hem från jobbet, han var dock inte hemma..han var på gymmet med bror min! Men istället för att äta gick jag och sov en timme eller så. Sen gick jag upp, käkade och så kom Amy och vi tittade på kvällens besvikelse; OUTSIDERS!
Jag lyssnade på ett jättegulligt röstmeddelande som min faster talat in på min mobil. Sweet =) Sen fick jag ett väldigt oväntat sms, från en tjej som jag jobbade med förra hösten! Väldigt oväntat men även väldigt kul! Precis som förra veckan då jag fick flyttkort från min 6 dagar äldre kusin som inte hört av sig på länge... Hade verkligen varit kul att träffa min exkollega igen, vi får väl se om vi lyckas fixa det. Även en annan tjej som jag jobbade med på mitt jobb förra sommaren, Jessica, hade verkligen velat gå och ta en fika med henne igen..

Läste ju ut boken också sist, den var alltså inte bra.. Hela boken igenom väntade jag på att den skulle bli bra, men nej, och så har den ett luddigt dåligt slut.. Suck, många timmar i onödan där..

Hoppas mitt paket från zoovillage kommer imorron! Och så ska jag och amy till Inreda. Me like! =)

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0