Frågvis!

Jag har många frågor, om ni kan svara på någon/några av dem så är ni välkomna att göra det! ;)

Varför...

..luktar det alltid rök i vår walk-in-closet nuförtiden??
..är det alltid jag som får ställa upp för alla andra på jobbet och alltid dra det längsta strået?
..kan inte jag få en lika snygg, röd, sportbil som Andreas i idoljuryn?
..kommer inte mina paket från h&m och zoovillage när det redan igår stod att dem var skickade?
..måste jag föna och platta mitt hår ikväll innan jag går & lägger mig för att slippa en permanent-risbuske imorron?
..kan det inte vara lite varmare ute?
..är det inventering på vårt jobb imorron?
..försvinner pengar så fort?
..skickade Steven på Max med mig 7 servetter när allt jag köpte var en liten hamburgare?
..kan inte jag sjunga? okej det kanske jag själv kan svaret på, antagligen är det väl för då hade jag nog aldrig varit tyst.. Men hade det varit så hemskt då?

O a O (Over and Out)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0