I want it all, and I want it now..

Har inte haft tid att skriva på jättelänge, trots att jag velat. Lite har väl hänt, har t ex skaffat en ny mobil (två veckor gammal i övermorron) och redan innan jag ens haft den i 24 timmar och redan innan jag ens hunnit prata i den så hade jag utsett den till den bästa mobil jag någonsin haft. Jag pratar självklart om min underbara samsung touchwiz!! Snutten ;) Jag har inte skrivit på så länge så jag har verkligen mycket att skriva om och just därför kan jag inte komma på vad, så jag avrundar här och hoppas på att kunna uppdatera igen snart, mycket snart.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad trevligt! :) Jag efterlyser en Plumpkväll hemma hos er, så att vi får se hur ni har det!!

Pussåkram

2008-09-04 @ 10:53:42
URL: http://sesajlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0