Jag vill verkligen ha allt!

Har precis beställt kläder från zoovillage och nu sitter jag och spanar in allt jag vill ha från hm.se.. Och skorna måste jag verkligen ha! Hade kollat på dem i butiken men då fanns dem inte i min storlek och eftersom mina favoskor just nu är så uppslitna att dem läcker in som såll så måste jag verkligen köpa dem nya. Men lite drygt är ju att jag hittade saker som jag verkligen ville ha och behövde på hm.se för 2 000kr och jag har precis beställt för 1 000kr på zoovillage. Är nog dags att be chefen om en lönehöjning =)

Hittade även en annan grej som man verkligen behöver...



Image of Dunk Mug | Cool Material
..för jag menar vem kan leva utan en kaffemugg med inbyggt kexfack?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha. Knäppgök! :)

2008-09-12 @ 10:50:31
URL: http://sesajlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0