Jobbat färdigt för denna dagen;)

Yes nu har man jobbat klart för idag! Skönt. Har ju inventerat idag.. Vi var väl klara vid 22.30. Chefen sitter dock kvar med siffror och pappersarbete men det är ändå bra jobbat. Andra butiker hade inte det lika bra, en butik hade fått jobba till 3 på natten och en butik hade fått jobba fram till 10.30 dagen efter!! Det enda som hade kunnat få mig att vilja jobba hela natten hade varit om det varit en söndag och man hade varit ledig dagen efter. Min första inventering, detta var min tredje, var på en söndag och det var sjukt gött. Fett nice lön då ju! Men nu är det alltid bara på vardagar för annars kostar det företaget för mycket..

Är ändå inte helt slut + att jag är ledig imorron, förra gången började jag 7 dagen efter..inte så gött! Men som sagt nu är man ledig imorron så jag hade faktiskt kunnat tänka mig att gå ut och ta en after-work-cider/drink med kollegorna som chefen lite skämtsamt föreslog. Men det var ju mest ett skämt så det blev ju inget. Hade jag bara haft något att blanda med så hade jag blandat mig en drink nu men det har jag inte så jag får gå och se om det finns i något annat gott i kylen....cider fanns det!! Fick bli en sådan. Nej nu ska jag glutta på film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0