En liten uppdatering

Sitter här och väntar på det som har blivit mitt dagliga intag av Sex and the city. Nu börjar det! Gött dubbelavsnitt är så nice, särskilt när man är ledig dagen efter =) Jag funderar en hel del på hur jah ska göra med mitt hår. Vet inte vad jag vill, ska jag klippa det ännu kortare eller ska jag låta det växa ut igen?? Ska jag färga det eller låta det blir rått-färgat? Svårt val :-) Och imorgon känner jag bara för att gå på stan och spendera, men tyvärr har jag inte råd..det är tråkigt att vara klok och sparsam när man bara vill spendera och inte behöva bry sig om mat för resten av denna relativt nya månaden. Hade verkligen också velat ta i tu med lägenheten och få lite ordning här, typ börja kunna använda vårt 3:e rum till något annat än bara tillfälligt förvaringsrum.. Förra veckan fyllde Oskar år, då på onsdan var vi ute och..eh ja vad gjorde vi? Vi skulle gått en bar-runda men eftersom typ allt utom banken & o´learys var stängt. Så vi tog en drink på sportbaren sen drog vi till the bank och det är nog allt jag har att säga om den onsdagen :) Torsdagen också..=)
Hugan har dragit till Norge nu, ska vara där i alla fall fram till jul, sen får vi se vad han gör. Hoppas i alla fall att han inte stannar där.

Imorgon ska jag och Oskar tydligen se batman på bio, får se om den nu är så bra som alla säger..Känns inte riktigt som att det är min typ av film men jag får väl ge den en chans.

Jaja nu ska jag titta på andra avsnittet av SATC..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0