En dag på stan

Imorse skickade Anny o frågade om jag ville gå på stan idag. Eftersom jag är ledig idag så självklart ville jag det =)
Vi hade väldigt trevlig o käkade väldigt god frukost/luch på Darins. Synd bara att en sallad och färskpressad apelsinjuice går loss på hundra spänn! Men nice var det =)

Mina fina fynd för dagen:


Nya ljusa jeans.


Vanligt ribbat linne, men oh så nice o användbart.

Gult tublinne med smock.

Skitsnygg vit tröja som är kort i magen..

och en likadan i svart eftersom jag aldrig kan bestämma mig. De är såååå snygga på!


Mitt coola halsband =)

Mitt cute:a diadem ;)

Tack Anny för att jag spenderat ännu mer pengar av denna lönen =)

Kommentarer
Postat av: Anny

Tack själv:) Min plånbok mår inte heller så bra efter din shoppingturen, men ack så fina saker vi fick med oss hem:)

2009-04-30 @ 11:48:53
Postat av: Anonym

den shoppingturen, menar jag!!

2009-04-30 @ 11:49:53
Postat av: ALICIA - shopping & foto

fint gult linne :)

2009-04-30 @ 12:00:11
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0