Äntligen lite ledighet

Imorron är jag äntligen ledig. Så jag ladddar upp inför detta med att spana in programmet om Tiger Woods otrohet.. Imorron hade jag tänkt försöka köpa dom sista julklapparna (visst hatar man bara när folk inte önskar sig något?), hade även tänkt baka lussekatter (lite sent jag vet, men bättre sent än aldrig).

Idag har jag satt upp och pyntat julgranen så nu har jag mys här =) Jag hade inte kunnat tänka mig en jul utan en julgran, jag är lite av en sucker för julgranar men det är ju så mysigt!! Har även lagt två små klappar under granen, önskar bara att alla klappar hade varit färdigköpta och kunnat trängas där under :)

Jag ser framemot en mys-vinterhelg med (förhoppningsvis) besök av föräldrarna, och massa julkort (ge mig!, man blir ju så glad)..

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0