Dålig update

Jag vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera men jag har haft fullt upp.
Hela helgen bara rusade iväg och nu i veckan har jag jobbat mycket och när jag kommit hem från jobbet har jag varit så trött så att jag inte orkat någonting. Typ. =)

Helgen då:
Fradag: Frisören, klipp o sling (halva dagen). Sen en liten snabb runda på stan för att hitta födelsedagspresent till mammsen! Sen hem, slå in födelsedagspresenterna till Zetti, byta om och sminka mig med mitt nyinköpta glittersmink från Make up store=) Sen hem till Zettan o käka o fördricka lite. Sen kom hennes bror och hans polare och sedan drog vi till Magazinet för att se Lillasyster. Efter några drinkar, mycket väntan och 2 förband varav ett bestod av två gymnasiepolare och en gammal vän från förr.. När det roliga var slut var det så skönt att slippa gå och lägga sig ensam!

Lördag: Jobb. Hem o göra vid sig och dags för förfest. Sedan utgång till banken. Och ännu en gång slapp man sova ensam =)

Söndag: Jobb (+ en och en halv timme), därefter kom bror och brors tjej och hämtade mig, vi shoppade lite mat, åkte hem till mig och jag blev äntligen av med flyttlådorna. Sen började jag laga tacos och när han som är mkt speciell för mig kom hem så blev det mys med middag och film. Den mysigaste kvällen på jävligt länge. Jag hatar att vara ensam på veckorna..

Imåndags skulle jag jobba över en timme om det behövdes. Men det gjorde det inte.

Idag jobbade jag över 2,5 tim. Och på fredag ska jag jobba extra så många timmar jag vill. Blir en del extra timmar denna veckan kan man säg. Blir säkert minst 8 timmar extra och det är fan en hel dag extra på mindre än en vecka..och då jobbar jag ändå sju av sju dagar..

Nu ska jag titta vidare på Grey´s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0