Mer snö åt folket=)

Åh vad det har snöat idag. Jag hade privilegiumet att ha bil idag och när jag slutat jobba fick jag skrapa rutorna som var täckta med snö, inte varje dag man får göra de =) Just nu myser jag som fan av detta vädret, jag hatar när det snöar i januari, februari, mars..vad fan ska man med snö till då? Men nu precis innan jul är det supermysigt, allt blir så fint (jag menar finns det nåt vackrare än snötäckta träd?) och man får julkänslor och fattar att det snart är jul. Det brukar annars vara svårt att inse när allt bara är så grått och mörkt och helt plötsligt är det bara julafton. Och det var så länge sen vi fick snö innan jul så jag hade slutat tro att det skulle inträffa igen, därför känns det extra mysigt nu och jag bara sitter här med mina 10 ljus, har lyssnat på julmusik och tittar ut på snön som faller ner...jag saknar bara ett ljus i lägenheten just nu, ljuset i min tillvaro ;) Jag hoppas att snön kommer ligga kvar fram till jul och då vill jag bara njuta av att vara ledig och umgås med mina nära o kära och bara chilla.. Det ser jag framemot!

Varma vinterkramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0