Att fylla år

I tisdags fyllde jag år. 21 år gammal blev jag. På kvällen kom lite familj o släktingar hit, det var kul, det var första gången dem var här för dem allra flesta! Alla tyckte att vi hade en mysig o fin lägenhet, det tycker jag också..önskar bara att den varit färdigmöblerad. Men det känns det inte som att den kommer att bli, dem möbler o saker jag vill ha finns inte i de färger o modeller jag vill ha. Det är därför klockan är så mkt nu och jag fortfarande sitter vid datorn, har tittat igenom varenda möbelaffärsajt känns det som, men det jag vill ha verkar inte göras!

Igår (onsdag) var amy o milla här! Jättekul, hade inte träffat milla sen kanske september eller nåt. Och nu är hon i v 36! Snart kommer bebisen..o det syntes verkigen =) Kul att ni kom på besök o firade mig lite ;)

Nu börjar det bli dags att gå o lägga sig, imorron eftermiddag ska jag sno oskars bil och köra till bromölla möbelaffär, vad kul det ska bli..har inte varit där sedan vi köpte barbordet o det var ett tag sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0