Hanna

Är: Ledig idag.
Hade velat: Slippa gå upp på stan.
Har: Plockat undan lite i lägenheten + dammsugat lite grann..
Måste: Städa klart.
Ska: Fira mormor ikväll.
Längtar efter: Att träffa la familia.
Ogillar: Ordet Stekare. Det är fult som fan.
Snart: Ska jag till VÄLA. Om typ 20 h.
Vill: Hitta massa snygga kläder på Gina Tricot imorron.
Hoppas: Att vykortet jag skickade kom fram.
Undrar: Hur det går för Jennifer m. brillorna.
Funderar på: Hoppa in i duschen.
Blir glad av: Att se hur snyggt vårt vardagsrum är, soffan är riktigt snygg när den inte är full av kläder.
Tycker: Att mina kuddar o andra grejor jag beställde från H&M ska komma nu.
Kanske: Går jag o solar idag. Känns dock lite avlägset men det hade behövts!
Tänker på: Saker jag inte borde ;)
Gillar: Tanken på att jag ska besöka IKEA imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0