Söndag 22/2

Igår var en jävligt nice dag. Var ju lite fest i lördags med min andra familj (kollegorna). Det var kul. Var på grand en runda men jag var inte så på hugget för det. Sen gick typ alla hem. O på vägen mot nattamat träffade jag Oskar! Sen hade vi följe hem i snöstormen =)  Igår gick jag inte upp förrän 12, det var soft! Sen slappade jag lite, gick till Videomix (ja, det kommer alltid att heta så) o köpte lite godis (och då var typ all snö borta), sen satte jag mig i soffan o tittade på Die Hard m typ världens bästa skådis (Bruce Willis) under tiden som Oskar gjorde mat till oss. Såååå nice det var =) Sen gick jag bort till mammas jobb där hon hämtade mig, sen åkte vi till Degeberga. Där väntade inte bara pappa, marcus o anny utan även en väldigt god middag!! Så vi käkade, snackade o chillade sen skjutsade brossan hem mig igen. När jag kom hem satte jag mig vid tv o tittade på "herre på täppan" o grävde lite i godispåsen igen. Sen var det dags för en dusch o i säng! Kunde inte varit en bättre söndag!! Den var slapp men inte händelselös eller långtråkig utan mysig o lagom social för en bakisdag=)

Avslutar med några ord från en bra låt.



Vi är inte sånna som i slutet får varann. > Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0