Dator?

Jag vill ju ha en bärbar dator eftersom enda tiden på dygnet jag får tillgång till datorn här i hemmet (oskars dator) är vid denna tiden på dygnet vilket inte är så gött när man ska upp och jobba dagen efter. Hittade en as-snygg lila sony, synd bara att priset var 12 papp vilket är slightly over my budget. Hittade en annan cool (samsung så klart) som var rosa, den var mer i min prisklass 4 500:- men den hade bara en 10" skärm, vilket kan vara mycket bekvämt när man ska ta den med sig men frågan är om man klarar sig på det när man ska sitta här hemma o surfa. Dock var den så söt så jag vet inte om jag kan motstå den? Men den lila var HET! Synd bara att jag inte kunde få in någon bild, försökte fixa en länk, funkade inte heller, jag blir knäpp..klockan är mycket och har INGET tålamod just nu..men kolla in den, sök på "Sony vgn-cs21 purple" på google bilder så får ni se hur snygg den är...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0