En ledig dag

Och den har spenderats med min älskade mamma! Pappa var också hemma en stund sen skulle han tillbaka till jobbet igen. Jag o mamma har fikat, snackat, bokat en resa för oss två (en liten en men ändå!), bakat, stekt lax (mums) och försökt sy lite...  Det har varit en riktigt nice dag =) Sen var man ju tvungen att ta sig in till stan igen eftersom vi skulle ha personalmöte. På min lediga dag. Typiskt. Men det var ett bra möte, vi ska börja ha utvecklingssamtal! Det tycker jag är bra, det är alltid positivt med kritik som man kan ta åt sig så att man kan utvecklas!

Plus att jag har käkat soppa idag! Jag tycker inte ens om soppa! Men det funkade, jag tycker att jag måste bli lite mer vuxen, typ äta soppa och sånt, trots att jag egentligen inte gillar det. Och jag ska lära mig att dricka öl, så fort jag kan mer än bara ens tänka tanken utan att klökas =)

Jaja börjar väl bli dags att tänka på att gå  och lägga sig..

Kommentarer
Postat av: Lotte

Hej! Självklart hade jag kunnat göra det! Jag ska dit idag, dock jobbar jag inte. Men hittar jag ett par ska jag definitivt lägga undan dem till dig. Sen jobbar jag fredag och lördag, och då kommer det garanterat såna :) Det fixar vi! Kram!

2009-04-01 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0