Händelserik dag

det vill jag lova :) Iaf små händelser!
Sebbe klarade sitt körkort idag! Jessan lånade ut sin bil till honom på lunchrasten så vi drog till McDonalds driv-in..haha=) Det första man gör när man får körkort ;-)
Lönebeskedet kom också idag, och det var ju inget upplyftande idag heller. Tyckte jag fick dålig lön förra månaden och nu var det ännu sämre! Sjukt! Dessutom var det 3 pers som fick lönehöjning och det kan jag inte fatta, det ska vi ju inte få förrän i april. Och varför var det bara dom tre som fick??
Jaja något som var upplyftande var att när jag kollade mobilen så hade jag fått 3 aviserings-sms! Alla mina tre paket som jag hade beställt kom idag, sinnes! Blev lite kaka-på-kaka, men det var kul ändå.
Sen har jag bokat klipptid, tråkigt bara att det inte blev förrän fredag nästa vecka! Hade tänkte att jag skulle försöka få en klipptid på fredag, skulle ringa efter jobbet. Men så långt hann jag inte eftersom chefen imorse frågade om jag kunde jobba extra på fredag, och med tanke på att jag inte var nöjd med lönen så kände jag mig desperat nog att tacka ja (!).
Så därför blev det ingen klippning på fredag. Efter jobbet, när jag hade hämtat ut mina nyanlända kläder, svängde jag inom Pink för att boka tid. Eftersom inte fredag gick så tänkte jag lördag (känner verkligen att jag är i behov av ett klipp) men på lördag var min frisör fullbokad så det fick bli nästa gång jag är ledig, alltså fredag nästa vecka. Jaja jag får klara mig framtill dess.

Nu ska jag titta färdigt på Project Runway.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0