En måndagkväll

Min tredje lediga dag. Kan ju bara tillägga att jag orkade laga en god middag igår, det blev fläskfilé med klyftpotatis o tzatsiki. Mkt gott! Men åter till idag, jag har som sagt varit ledig och då har det inte hänt så mkt. Satt på balkongen i en halvtimme men sen blev det för varmt så jag drog mig in igen o bara satt o chillade o betalade mina räkningar o sånt spännande =) Men sen när karro slutat jobba började det hända grejor. Vi drog till maxi o handlade köv (alltså grillkorv). Sen bar det av till Tivoli Parken för att grilla! Det var nice, grillmaster karro satte igång grillen o vi satt i solen o hade såååå gött, sen kom sandra o så käkade vi :) Karro o jag käkade hur många korvar som helst o sandra tog en korv i servett(!). Vi satt och bara njöt av det fina vädret o passade på att vädra en massa strunt. Det var så mysigt o trevligt!
Jag o Karro kände att vi inte kunde avsluta kvällen där så vi gick hem med vårt pick o pack sen drog vi ut på en promenad. Det var så fint väder, perfekt för en promenad. Det känns som att denna kvällen har varit så uppiggande, kan knappt bli bättre på en måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0