Fortsättning följer..

I tisdags var som sagt jag o karro som sagt lediga och vi gick på stan. Karro ville käka frukost innan vi skulle upp på stan men jag övertalade henne att vänta så vi skulle ta frukosten gemensamt. Och det gjorde vi, jag tog en sallad o karro en bakad potatis, och så tog vi varsin x-ider! Det var så gött, sitta på uteserveringen, i solen, med en cider i handen, till frukost! Det kändes precis som att ha semester, fan va nice det var! Efter det började vi vår jakt efter 20-årspresent till cilla. Det hittade vi så småningom, jag är väldigt nöjd och hoppas att cilla också blir det! Och till mig köpte jag ju mina underbara pjucks som jag la upp bild på i förra inlägget. Annars höll jag faktiskt ganska hårt i plånboken =)


Det var riktigt nice shoppingrunda med trevligt sällskap ;) På kvällen åkte vi till Degeberga för att bevittna ännu en förlust. Det känns som att det var den sista fotbollsmatchen jag tittar på, på ett tag. Pallar inte lägga tid o pengar för att ta sig dit de spelar för att sedan se dem förlora gång på gång.

Igår jobbade jag 9-19.30 sen tittade man lite på man u-barca. Satt o halv sov i soffan typ. Vid 23-23.30 någon gång somnade, sen vaknade jag vid 00.30 och kände att det var dags att borsta tänderna o krypa ner i sängen istället. Sagt o gjort :)

Idag har det varit arbete på schemat mellan 12-19.30. Nu är jag trött! Vill bara sova, men jag känner ett visst behov av titta lite på Gordon´s Kitchen nightmares :) Man blir lite hungrig av all mat bara..

Imorron är man ledig o får se vad som händer, kanske åker man till väla eller nova..vi får se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0