Lite update

I lördags efter jobbet drog jag, Anny, Marcus o Zettan till T P (tivoliparken) och grillade.. Mysigt (förutom att jag la armen i marcus potatissallad). Sen stack vi hem till Zetti och spelade guitar hero. Nice! Igår hann man inte med mycket, jobbade o sen var det bara att sticka hem o tvätta och det tog typ hela kvällen.. Idag har jag faktiskt inte heller hunnit med så mkt, jobbat, varit ute och traskat lite o nu sitter man bara här i soffan o degar..men det är skönt! Ska försöka lägga mig tidigt idag, känner att jag kan behöva det. Börjar bli sliten, börjar 7 imorron också. Efter det är de bara två dagar kvar innan man äntligen får en ledig dag (sammanlagt 9 arbetsdagar i streck..)

När jag gick hem idag fick jag för mig att det var tisdag, vet inte varför men antagligen är det för att jag längtar efter nästa avsnitt av dem desperata hemmafruarna.. Sjukt besviken man blev när man upptäckte att det bara var måndag.

Men men jag kan inte koncentrera mig på det jag skriver så jag tror jag avslutar nu innan jag skriver nåt mysko =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0