Min helg

I fredags var man ledig. Det jag lyckades åstakomma var ungefär att jag gick o solade solarie. Resten av dagen försvann fort trots att jag tyckte att jag hade gått upp tidigt i min mening. Sen var det fotboll i Degeberga på kvällen. Man kan väl säga att det var det som ledde till allt ont. Jag skulle hämta Oskars ölflak som jag köpte till honom när vi var i Tyskland den 25/4 och som sedan legat hemma hos min föräldrar. Det i sig gick ju bra och det är ju mer än vad man kan säga om matchen, stryk med 4-0. Trots att dom spelade bra i första o början av andra, hade bra passningsspel o hittade varamdra fint, bara målen som fattades. Men sen hände något o målen bara rasade in (på fel håll)! Och Oskar blev kapad, rejält, och riktigt onödigt eftersom han som gjorde det ändå inte hade någon chans på bollen. Iaf,Oskar fick en jävla smäll och hade ont efter matchen Så när vi kom hem kunde han inte bära upp sina öl, jag tog det jag kunde, mitt ciderflak och ett av de tre ölflaken.

På lördagsmorgonen runt 7 tiden ringer oskars mobil, tänkte vem fan ringer såhär tidigt på en lördag? Han lägger på och svär och jag frågar vem det var. Polisen svarar han. Jag blev jävligt chockad och frågade vad de ville. Jag har haft inbrott  bilen svarar han. Och självklart hade dom snott de där två ölflaken som aldrig kom med upp! De hade krossat en ruta och försökt tjuvkoppla bilen, kapat en massa kablar, tagit fram stereofronten och satt i den upp-o-ner, dock ej snott den (iq-badboll?). Blir så trött på folk som inte kan se skillnad på mitt o ditt och bara förstör för andra! Så onödigt! Orkar inte kommentera det mer, blir bara SSSÅÅÅÅÅÅ förbannad!

På kvällen igår var det förfest hos henke. De andra drog ut sen (eller försökte iaf, det var tydligen aslånga köer). Själv drog jag hem eftersom det var jobbedag även idag. Så idag har man varit astrött, hämtade en pizza på hemvägen från jobbet och nu har man väl sovit i 40 min på soffan. Ska duscha nu så att man kan orka upp imorrobitti 05.20...

Thats it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0