sdjfghakghaj

Igår var det valborg, "firades" i degetown. Sov hos päronen. Gick upp mitt i natten (typ 20 över 6 imorse) för att få skjuts av världens bästa mamma in till stan. Sov max 2 timmar till sen var det dags att gå upp igen och ta mig till jobbet.. DRYGT! Direkt efter jobbet stod amy o väntade på parkeringen, skjutsade mig till frostis o sen var vi där, Amy, ja, Milla, Jonna o Frostis. Så mkt skitsnack, sexsnack o allmänt tjejsnack har jag inte varit med om sen gymnasiet. Det blir två år sedan nu till sommaren. Sjukt! Sjukt också att vi kom fram till att vi kännt  varandra i 5 år nu..! Men men. När Amy skulle sticka o jobba stack jag också så att jag skulle hinna umgås lite med oskar eftersom vi inte träffats alls på 1 och 1/2 vecka.. Men när jag tar upp mobilen på väg därifrån så ser jag att han skickat att han var hemma hos min bror. Så jag ringde, sen drog jag också dit. Satt där och var otrevlig och när det blev dags för de andra (inklusive oskar) att dra ut gick jag hem. Tog oskars bil och körde till mcdrive för att köpa lite nattamat=) Nu sitter jag här i min ensamhet. Har inte kännt mig ensam på hela veckan, trots att jag varit det, men just nu känner jag mig väldigt ensam...

Dags att gå och lägga sig...bla bla bla blajdkjhfhlsdflja.cd<hadflkhal...ldaljs.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0