Tacka vet jag lediga dagar!

Det känns väl som att det är dags att out:a att det är slut mellan mig o Oskar. Alla lär väl redan veta det genom ryktesvägen... Så nu är man mitt uppe i  lägenhetsletandet. Jag älskar vår nuvarande lägenhet och hade inget hellre velat än att bo kvar här, dock känns det inte som att jag har råd med det. Om jag bor kvar här själv kommer jag inte ha råd med mycket mer än att bara betala hyran, räkningarna och köpa det allra nödvändigaste som t ex mat o schampoo, toapapper och diskmedel ungefär. Inga större utsvävningar eller roliga upptåg. Ingen mer klädshopping (hur klarar man det???). Har varit o tittat på 3 lägenheter. Var och tittade på en innan idag, hatar att titta själv, då har man ingen att prata och brainstorma med, därför blir det också sjukt jobbigt att ta beslut. Just nu känner jag att jag inte vill ta några beslut, allt är så jobbigt och jag orkar bara inte tänka och fatta en massa svåra beslut. Är ledig imorron, tack o lov för det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0