En rapport från mig

I fredags hade jag fullt upp trots att jag var ledig (min första lediga dag efter nio sammahängade arbetsdagar). Jag tvättade lite, duschade o fixade till mig sen var det "after work" som gällde med Zetti o Anny. Vi snackade först om att vi skulle till Fenix men beslutade oss senare om att sticka till banken. I efterhand var det kanske lite dumt för annars hade vi haft väldigt bra platser för kommande händelser men eftersom vi inte var säkra på deras drick-utbud så fick det bli banken i stället. Vi hade väldigt trevligt, jag drack smirnoff ice, det passade mig bra! Sen drog jag vidare tillbaka till Fenix för att beskåda den stundande modevisningen (därför hade det varit bra att "after worka" där så hade man haft första parket platser när det väl var dags för Amy att inta catwalken =)) Efter det var dags för fotboll i Kiaby. Det vill jag inte prata mkt om den matchen då den absolut inte slutade som jag ville, en minut från en poäng mot serieledarna och samtidigt då förstöra deras vinnarsvit. Men så blev det alltså inte. Satt o kollade möbler på nätet fram till klockan 3:30.

Igår blev jag väckt innan 10 av mamma som ringde, senare var jag o mamma o pappa på stan, fikade på kaffe o sånt (det är nice!), sen på bromölla möbelaffär o kollade in utbudet lite ;) Sen fick jag försöka hinna power-nap:a lite eftersom jag la mig så sent (blev väl en 45minuters power-nap ) sen var det dags att göra vid sig, dra till Karro, sen vidare till Terese på förfest. Hämtade lite mat, drack o spelade lite spel. Sen blev det promenad in till banken där det väntade världens kö =) O sen när stället stängde så blev jag eskorterad hem av Amy o David. Det var snällt!

Idag har det varir chill, inte varit ute i det fina vädret tyvärr. Men det är ju också typiskt att det ska vara fint väder när man är så jävla sleten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0