En helt vanlig tisdag

När jag kom hem från jobbet idag satte jag mig o titta på "sex and the city: the movie" (på datorn, eftersom jag fortfarande inte har skaffat någon dvd..), jag har sett den en gång innan sen jag köpte den, men den gången kom jag inte riktigt fram till slutet eftersom något kom emellan. Men nu såg jag färdigt hela, den var bra! Nu längtar man ju lite till 2:an kommer ut :) Och idag är det ju tisdag så då stod ju desperate housewives på schemat! Och som om inte det var nog med den dagliga DH-dosen, så fick vi idag in kokboken på jobbet; The Desperate Housewives kokbok! Och vilket pris, 69 spänn! Gissa om jag ska köpa den, blev så glad när jag fick syn på den =)

Egentligen har jag en shitload att ta itu med idag eftersom min efterlängtade resa närmar sig med stormsteg men jag har helt enkelt inte pallat. Och imorron kommer päronen hit o käkar, hjälper mig fixa upp möblerna på väggarna och umgås! Plus att jag ska tvätta så det blir full rulle när man kommer hem från jobbet. Så på torsdag får jag försöka hämta ut tågbiljetterna, packa och allt annat som jag glömt nu men som måste fixas..

Längtar efter morgondagen, träffa mamma o pappa och få fint i lägenheten..nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0