En tågresa, två tågresor..

Nu är båda tågresorna bokade, och min plånbok 2000kr fattigare.. Men det känns bra, jag är supertaggad! Ska bli skitkul att se vad huvudstaden har att erbjuda och framför allt att få träffa honom ska jag upp och hälsa på =)
Igårkväll var en skitbra kväll, jag blev såååååå jäkla glad när jag fick träffa honom igen, äntligen! Och han hade köpt en present till mig så det kunde inte bli bättre! Plus att jag hann med en fika med mamma o pappa så kvällen var hel-lyckad!

Och idag när jag slutat jobba ringde pappa helt oväntat och sa att han stod på parkering och väntade på mig om jag ville ha skjuts hem..så omtänksamt!!

Och på onsdag ska jag få träffa mina kära päron igen när dom kommer hem till mig igen för att fika och hjälpa mig med lite möbler :)

Nu är det dags att avrunda och slänga sig i duschen.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0