En trevlig kväll

Kvällen har spenderats med Johnny o Karin, två av dem underbaraste människor jag någonsin träffat. Det är sant! Passar så jävla bra ihop också, och har samma humor som mig..men men nu åter till ämnet. Vi (eller ja DOM) lagade mat, sen käkade vi, hyrde film ("Dumpa honom", trodde det skulle vara en kul tjejfilm men det visade sig att den mest var cheesy..men men). Sen snackade vi en massa babbel o kollade lite på tv o sen kände jag att det var dags för mig att dra mig hemåt. Och då började det hårda slitet, att välja ut lite kläder till imorron.. Inte lätt, mamma tyckte att jag behövde en walk-in-closet, och det har jag ju haft och mist igen :) Hade jag bara velat så hade jag kunnat förvandla mitt 3:e rum till en stor w.i.c men det känns lite konstigt att ha en balkong i en garderob =)

Jaja, jag ska i alla fall få träffa mamma imorron och någon annan mycket speciell, distansförhållande är helt enkelt inte min grej...

Så nu ska jag gå och plocka ögonbrynen sen börjar det bli dags att gå och lägga sig så man hinner sova något i natt så man inte ser helt sliten ut imorron =)

Hanna stämplar ut för ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0