Fullspäckad helg

I fredags spenderade jag o mamma hela dagen i malmö, vi hann dessutom med en liten runda på det nya, STORA ikea som en viss babe har varit med och byggt upp=) När jag kom hem hade ovannämnde kommit hem från STHLM och kvällen tillbringades med honom, idol och sånt..

I lördags gick vi en sväng på stan. Sen åkte vi till hässlehåla och jag besökte kollegorna :) När vi kom hem stod det mat på schemat och sen var det bara till att börja fixa sig inför förfest och utgång. Kvällen avslutades på banken o sen nattamat på bajonetten och sen dundrade vi hem viid 4:30..

I söndags var man sliten, gick upp vid 13. Lagade pommes o lövbiff med beasås. Efter en liten stunds slappande framför tv var det dags att fira farsdag i fjälkinge. När det var gjort och det var dags för bandet att repa gav jag mig på en till synes omöjlig uppgift; att bygga ihop skoskåpet som inhandlade på IKEA under fredagen. När jag tog ut alla delar, instuktioner, skruvar o dyl, och tittade på allt trodde jag aldrig att jag skulle lyckas. Men ta mej fan de gjorde jag! Alldeles själv, och på bara lite mer än en timme! Stolt =) Dock kunde det inte göras riktigt färdigt eftersom jag inte kunde sätta på lådorna förrän den är fastskruvad i väggen och eftersom jag inte äger en borrmaskin så behöver jag förstärkning där..=)
Sen när mannen, myten, legenden repat färdigt planerade vi inför den stundande huvudstadstrippen, I´m so excited! ;-)

Idag var det work as usual. Efter jobbet kom pappsen o hämtade mig och vi åkte till degetown för att fira farsdag. It didn´t turn out the way I planed but what are you going to do about it?

Imorron är jag ledig, och trots att jag varit ledig i helgen så har jag ju inte fått en lugn stund så de hoppas jag kunna få imorron :)

Nu är jag utpumpad på information så jag lägger upp en bild som avslutning.


Tagen på banken i lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0