I´m back!

Det var mer än länge sen jag skrev nåt här. Dels hade jag inte nån lust i början o dels så har jag inte haft nåt internet förrän för ca en månad sen. Det tog mig bara 2 månader att skaffa internet efter jag flyttat in.
Jag vet fortfarande inte om jag har lust att fortsätta med bloggen, men vi får se. Jag har ju gått vidare med mitt liv, och bloggen känns lite som en del av det förflutna och jag vill inte riktigt beblanda mig med det förflutna. Men samtidigt har detta varit min ventil där jag har kunnat ventilera allt, alla tankar och alla känslor och det vill jag inte riktigt bli av med.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nej, det vill du fan inte riktigt bli av med!! :)

2009-11-04 @ 23:36:58
Postat av: Lotte

Jag tycker du fortsätter! Jag gillar att läsa här :)

2009-11-05 @ 09:05:35
Postat av: Hanna

Ni är goa, märks att ni är syskon ;)

2009-11-06 @ 01:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0