Nedräkningen har börjat..=)

Imorron sticker jag!! Har hämtat ut biljetterna ikväll, skönt att ha det gjort så man inte behöver stressa med det imorron. Och nu har jag typ tusen saker att göra, och ändå kan jag inte få tummarna ur ***** :)
Var även hemma hos marcus o anny o hämtade min lilla rosa hårfön;) Trevligt!

Ska bli så kul att komma upp till sthlm. Jag längtar så efter att få träffa E! Ser verkligen fram emot en jättemysig helg i storstaden =)

Känner mig dock lite nervös, kommer jag hitta rätt tåg, rätt plats, rätt spår och byta tåg o allt. Hade man åkt med någon så hade man haft 4 ögon som hade kunnat hålla koll på läget men nu är det bara mina 2 förvirrade ögon som ska flacka runt..hehe. Men vi får se hur det går, kommer jag bara med tåget vid bytet i hässlehåla så är jag nöjd, hittar jag inte min plats så är de ingen big deal :)

Igår var en skitbra dag, det regnade som fan så 2 av mina kollegor erbjöd sig att skjutsa mig hem, men det behövdes inte eftersom mina kära föräldra skulle komma o hämta mig! När vi kom hem till mig käkade vi tacolasagne som mamma hade gjort o till de blev det sallad o sånt, tzatziki o tacochips. Det var sjukt gott..
Sen började vi med projekten, sätta upp hallspegeln och min skobyrå. 2 tavlor kom också upp. Och sen satte jag lite provosoriskt upp 2 till eftersom mamma hade en massa spik med sig till mig. Sen fikade vi med mammas nybakade kanelbullar och tittade på bonde söker fru, det var en kanonkväll! Tack för att ni alltid hjälper mig med allt!!



Jag tror att jag blev utsatt för en blottare idag när jag skulle ta bussen in till stan efter jobbet. Men jag har inte tid att dra hela den historien nu, jag har en massa saker på min lista att kryssa av, mobilen ska laddas o digitalkameran o datorn o mp3-spelaren ska också laddas. Pengar ska föras över och likaså foton från digtalkameran och ungefär tusen saker till.....

Så nu är det over and out för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0