Reeeeeeeeegn!

Hade vi bara kunnat slippa det här JÄVLA regnet vi har begåvats med för åtminstone en dag så hade jag varit nöjd...
Nu har jag bokat en av tågresorna mellan k-stad o sthlm, 1100 spänn! Skojar du med mig? Tar jag flyget utomlands eller vad?? Och den andra kommer lätt gå på över 900, så minst 2000 spänn fram o tillbaka till huvudstaden för en weekend. Hoppas fan att det är värt det, för dom pengarna hade man typ fått en restresa till ett land där solen skiner (inget regn!), och hotell i en vecka..typ iaf. Hoppas jag har gjort rätt när jag bokat, är inte så haj på sånt här, har inte gjort sånt här innan. Fan det längsta jag har åkte med tåg innan är till malmö o hässlehåla. Och att åka tåg alldeles själv i 4 timmar hur ska jag klara det? Så länge jag klarar bytet i hässlehåla på vägen upp så är det ganska lugnt, skulle jag missa bytet där på vägen hem så är det inte hela världen. Att ta sig hem från hässlehåla är ju ingen big deal. Jaja vi får väl se hur det går...

 

Snart börjar det väl bli dags att gå o lägga sig, det är ju jobbedag imorron..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0