God morgon mitt i natten

Sitter här o är lite sleten, sov visserligen mellan typ 15-17 idag men de hjälper inte så mkt när man steg upp vid 3.15 inatt.. Har varit o inventerat idag igen, denna gången i lund (jag var helt förvirrad, trodde jag var i ystad..). Klockan 4 imorse lämnade vi krstd och vid 10.00 var vi tillbaka, det gick fort men sen är vi ju också elit-styrkan.
Så när vi kom tillbaka var det bara att gå ut i vår butik och fortsätta arbeta där. Och det gjorde jag, jag slet som en gnu. Fram till 13.45, sen fick det räcka... Köpa med sig mat, bege sig hem o lägga sig på soffan o titta lite på OS och sen sova en stund. Underbart. Nu känner jag mig sleten men tänker inte gå o lägga mig ännu, kommer ändå inte kunna sova, och imorgon kommer jag ha rätt mkt ansvar på jobbet så de är bäst att vara utvilad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0